/*banner of the blog inserted here*/
Sorrento

Thursday, March 30, 2006

中文

我在大学一年级学习汉语,但是我的汉语还不太好了.我不可以说汉语,应为我的语法有限的.今天晚上我回图书馆看一下这本书:

"走进中国"
-初级本

大学的图书馆不远,大概走十五分钟.

I don't know what else to write now haha.

Oh well.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

good command of chinese. have you been to china?

3:28 PM  

Post a Comment

<< Home